ارتودنسی در قلهک و شریعتی

ارتودنسی در قلهک و شریعتی

ارتودنسی یکی از مواردی است که اگر به موقع بررسی و درمان نشود میتواند عوارض جانبی شدیدی را به همراه داشته باشد که در پست های قبلی راجع به آنها صحبت کرده ایم .

دکتر علی حیدری متخصص ارتودنسی در تهران – شریعتی – قلهک میتواند میزبان شما عزیزان باشد ، برای رزرو وقت کافیست از طریق دکمه زیر اقدام کنید .

چرا دکتر علی حیدری ؟

دکتر علی حیدری متخصص ارتودنسی اینویزیلاین در ایران و دبی

اینویزیلاین

دکتر علی حیدری ، متخصص در ارتودنسی و ارتوپدی فکی دارای بیش از 18 سال سابقه در زمینه تخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت است. وی در طول مدت حرفه ای خود با بیش از 4000 بیمار در طیف گسترده ای از ناهنجاری ها و نیز بیماران مبتلا به شکاف های صورتی(لب و کام)را با استفاده از جدیدترین تکنیک ها با دستگاه های ثابت و فانکشنال درمان کرده است.

تحقیق و تحصیلات مداوم دکتر حیدری در زمینه های تکنیک های نرمال و نوین ارتودنسی مثل تکنیک براکت های لینگوالی،براکت های هوشمند سرامیکی سیستم دیمون تنها یکی از مزیت های مراجعه به کلینیک های ایشان میباشد.

دکتر حیدری در زمینه تکنیک درمان با پلاک های شفاف ارتودنسی نفر اول در ایران در سیستم اینویزیلاین بوده و مرکز درمانی ایشان در تهران ارایه دهنده و پشتیبان این سیستم بسیار پیشرفته در ایران و امارات متحده عربی میباشد.(در ایران اینویزالاین سنتر).

ارتودنسی در منطقه قلهک و شریعتی

دکتر علی حیدری در مطب شریعتی به آدرس

خیابان شریعتی، روبروی خیابان دولت، نبش کوچه امامزاده، مجتمع پزشکان سبز، طبقه سوم

ازشنبه تا پنجشنبه از ساعت چهار تا ده شب آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد .

برای رزرو وقت میتوانید از طریق دکمه رزرو آنلاین وقت ، وقت قبلی رزرو کنید .

چرا ارتودنسی مهم است

ارتودنسی یکی از درمان های مهم برای داشتن دندان سالم و لبخند زیباتر است ، علاوه بر این ارتودنسی نقش مهمی در سلامت لثه ، دهان و دندان ها دارد .

ارتودنسی کودکان نیز یکی از موارد شایع برای حل مشکلات دندان در ابتدای نوجوانی است که حتما باید توسط خانواده ها در اولویت قرار گیرد .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 20 =